Csoport: 2014-2019

Szeptember utolsó hétvégéjén szerveztük meg végzős évünk első bentmaradós hétvégéjét.

Pénteken a jól megérdemelt pihenés várt ránk. Aki szeretett volna kicsit elszakadni a szürke hétköznapoktól, azokat szabadprogram várta a városban, a többieket pedig a pihe-puha ágy a kollégiumban. Estére mozimaratont rendeztünk, ahol párhuzamosan vetítettünk filmeket két teremben a nagyobb választék kedvéért.

2017 szeptemberének végén ismét egy hétvégét tölthettem el az osztálytársaimmal. A pénteki nap szabadprogrammal telt, hogy feltöltsük energiakészleteinket a másnapi túrára. Szombaton a Deseda arborétumát vettük célba, ahol időnket főként gyönyörködéssel és fotózással töltöttük.

Csoport: 2014-2019

Ezt az utazást mindenki nagyon várta, nem csak azért, mert remeknek ígérkeztek a programok, hanem azért is, mert végre újra láthattuk egymást és a tanárainkat. Mind izgatottak voltunk, hiszen sokan nem jártak még Erdélyben, de úgy gondolom senki sem volt csalódott a végén.

Április 21-én délután indultunk el Szegedre, a fűszerpaprika, és a Pick szalámi városába. Három és félórányi buszút után érkeztünk meg úticélunkhoz, a Tisza Corner Hotelbe, ahol hatalmas adag meleg étellel vártak bennünket. Vacsora után mindenki elfoglalta a szobáját, ám a csapat hamarosan összejött és hatalmas kártyapartyba csaptunk. Aztán bekövetkezett a nap legrosszabb része, a takarodó.

Alföld

Csoport: 2014-2019

Az AJTP-s programhétvége keretein belül osztályunk egy egész hétvégét szentelt az idegen nyelveknek, ezen belül is az angolnak és a németnek. Nagyon színes és érdekes programokat állítottak össze tanáraink és csoportvezetőnk.

nyelvi

Mostani bennmaradósunk változatos és különleges volt. A programok sokszínűek voltak és számunkra teljesen újdonságként hatott az, hogy a felettünk lévő évfolyammal közösek voltak a hétvége eseményei. Ennek szerintem mindkét osztály nagyon örült, mert elég jóban vagyunk egymással.

Péntek délután moziba mentünk. Több film közül is lehetett választani, szóval mindenki azt nézhette, ami a legjobban érdekelte. Vacsorára pizzát kaptunk, ami nagyon finom volt. Nagyon jó hangulatban telt az esténk.

(Ficsor Enikő)

Csoport: 2014-2019

Nagyon vártuk már ezt a hétvégét, mert végre olyan programokra is sok került, amiket már régóta szerettünk volna, de még nem került rá sor. Pénteken iskola után mozizni mentünk és szavazás alapján a Pénzes cápa című filmet néztük meg. Vacsorára pizzát kaptunk, amit természetesen senki sem bánt.

Az a pár nap, amit Baján töltöttünk, egyszerre volt izgalmas és fárasztó. Izgalmas volt, mert a magas vízállás miatt voltak túrák, amiken szinte az erdőkben eveztünk. És fárasztó (fizikailag és szellemileg is), mert több órát töltöttünk a Dunán, ami elég kimerítő volt a folyamatos odafigyelés és koncentráció végett.

Ez a három nap osztályunk számára nem csak azért volt nagyszerű, mert gyönyörű helyszínekre jutottunk el, hanem azért is, mert már régóta nem került sor programhétvégére.

Péntek délután indultunk el első állomásunkra, Kőszegre. Mivel este értünk oda, ezért vacsora után már csak a szállásunk területén tartózkodtunk. Nagyon összerázódott a csapatunk: késő estig pingpongoztunk, társasoztunk és beszélgettünk.

Csoport: 2014-2019

A november 20-21-22-i programhétvége első napján (pénteken) az osztály pár tanulója a Táncsics Mihály Gimnázium szalagavatóján táncolt, vagy pedig nézőként vett részt a rendezvényen. Az osztály másik része díszítette a szilencium termünket, miközben a szabad programok keretein használhattuk a konditermeket és a sportpályákat. Délután néhányan elmentek vásárolni a csoportvezetőnkkel, hogy estére tudjanak finom virslit főzni, amihez volt ketchup és majonéz. A hétköznapoktól eltérően fél 11-kor volt takarodó.