Csoport: 2013-2018

A 2016/2017-es tanév tavaszán  részt vehettünk  egy csodálatos hosszú hétvégén, melynek nem volt más az úticélja mint Horvátország- Isztriai félsziget.

Tanévkezdés előtt a 11. AJTP csoporttal Erdélyben jártunk, 27 fővel. Körutunk során Korondon, Csikszeredán, Torockón, Kolozsváron ismerkedtünk a nevezetességekkel. Legjobban a Békás szoros, és a Gyilkos tó szépsége nyűgözött le bennünket. Mikor már azt hittük ez a legszebb, traktorral felvittek a Madarasi Hargitára, pontosabban a pihenőházhoz. Onnét még 45 perces séta volt a csúcsig. Bár az idő nem kedvezett, mert eléggé fáztunk 1801 m magasan, a rengeteg kopjafa, és a táj szépsége magával ragadott.

Mostani bennmaradósunk változatos és különleges volt. A programok sokszínűek voltak és számunkra teljesen újdonságként hatott az, hogy a felettünk lévő évfolyammal közösek voltak a hétvége eseményei. Ennek szerintem mindkét osztály nagyon örült, mert elég jóban vagyunk egymással.

Péntek délután moziba mentünk. Több film közül is lehetett választani, szóval mindenki azt nézhette, ami a legjobban érdekelte. Vacsorára pizzát kaptunk, ami nagyon finom volt. Nagyon jó hangulatban telt az esténk.

(Ficsor Enikő)

Csoport: 2013-2018

Június 10-12-re esett az osztály által annyira várt kívánság hétvége. Többségünk a paintballt szavazta meg, mint fő programot.

Péntek délután a lányok szorgosan készítették a babgulyásba valókat, a fiúk pedig tüzet raktak. Amíg a tanár úr és Ildi néni megfőzték a vacsorát, addig mi a sportpályán játszottunk.

Utolsó hétvégénk még év elején volt, ezért mindenki izgatottan várta a szegedi kirándulást.

Pénteki napunk utazással telt, majd elfoglaltuk szállásunkat. Nagyon szép szállodát találtunk a neten, és itt hajthattuk álomra fejünket a több órás utazás után.

Másnap a város nevezetességeivel ismerkedtünk. Többen most jártunk először ebben a Tisza parti nagyvárosban.

Szegedi hétvége

Csoport: 2013-2018

Pénteken négy órára kellett visszaérni a kollégiumba. Miután ettünk és lepakoltunk, elkezdhettünk takarítani. Mindenki szép tisztára varázsolta a szobáját, amit az osztályfőnökünk és nevelőnk értékelt.

Ezután hat órakor az előadóban megnéztük a Hullám című filmet, ami mindenkit elgondolkodtatott. Erről a film végén aki szerette volna, ki is fejthette a véleményét. Film közben megérkezett a vacsora, ami pizza volt és ennek nagyon örültünk.

A karácsonyi adventi  hétvége a péntek esti templomlátogatással kezdődött, ahol érdekes énekes előadásokat hallgathattunk meg. Az éneklés után csoportosan mentünk vissza a kollégiumba. Egy fáradt nap végén mindenki nyugovóra tért.

Csoport: 2013-2018

Pénteken egy átlagos péntek délutánt töltöttünk el az osztállyal, mert nyitva volt a szilencium terem és a konditerem, meg a tornaterem is.

PORTFÓLIÓS hétvége

Legutóbbi bent töltött hétvégénket egy pénteki tanítási nappal kezdtük, majd aznap este egy friss filmet tekinthettünk meg, Útvesztő címmel. A vetítés tökéletes volt a nehéz nap lezárására, így kicsit kikapcsolhattunk a következő nap előtt.

Csoport: 2013-2018

Szeptember végén újabb hétvége elé néztünk. Pénteken, mikor visszaértünk a kollégiumba, egy kis pihenő után tábortüzet raktunk és szalonnát sütöttünk. Sok nevetéssel telt az este.