Csoport
2013-2018

A 2016/2017-es tanév tavaszán  részt vehettünk  egy csodálatos hosszú hétvégén, melynek nem volt más az úticélja mint Horvátország- Isztriai félsziget.

A több órás utazás megviselt bennünket, de a szépség kárpótolt bennünket. Nagyon változatos programokat állítottak össze nekünk. Minden napra jutott valami újdonság. Mikor azt hittük már nem lehet fokozni, akkor ért a meglepetés.  Egy csodaszép tengerparti városban Lanternán töltöttük el mind a három esténket. Sétáltunk a tengerparton, fényképeztünk, játszottunk. A svédasztalos reggelikkel is nagyon megvoltunk elégedve hisz nagyon finom volt és lehetőséget kaptunk a helyi egzotikus ételek kóstolására. A környék nagyvárosait látogattuk többnyire, Pula, Rovinj, Opatija  látványosságait tekintettük meg.

Egy hajóutat is beiktattunk a programjaink közé. Nem mindenki tetszését nyerte el, többen rosszul lettek a tengeren. Így a felkínált ebédet, kevesen fogyasztották el. Több helyen kikötöttünk, volt olyan hely, ahol a fagylaltos különböző trükkökkel szórakoztatott bennünket. Annyira lenyűgözött, hogy a szakadó esőre nem is figyeltünk.  Mindenhol elegendő szabadidőt kaptunk egyéni városnézésre is.

A hideg víz ellenére megfürödtünk a tengerben, ami sokaknak nagy élményt nyújtott. Mivel májusban jártunk az Isztrián, még nem volt elég meleg a tenger hőmérséklete, a tengeri sünökről nem is beszélve. Ez a partszakasz nagyon sziklás volt, figyelni kellett.

Gyorsan eltelt ez a pár nap, bármikor visszamennénk oda, nagyon nagy élmény volt a csoportunk számára.