Csoport: 2011-2016

2016.05.21-én végül sorra került az utolsó együtt töltött kirándulása kedves osztályunknak, amely csupán egy napos volt. Amikor erre gondoltam, eszembe jutott, hogy nem is olyan régen léptük át az iskolánk és kollégiumunk kapuját, és máris eltelt öt év, és mellette lezárult életünk egyik legszebb szakasza.

Erdély utáni nagy kirándulásunk Horvátországba vezetett. A prospektust „Horvátországi látogatás” néven kaptuk a kezünkhöz. Pénteken 11 órakor indultunk Lanternára. Az esti órákra sikeresen odaértünk, ahol rögtön svéd asztalos vacsorával vártak minket. A vacsora jellegzetességei, hogy rengeteg halat, tengeri herkentyűket és helyi ízeket kóstolhattunk meg. Ezek után elfoglaltuk az apartman házainkat.

Horvátország

Csoport: 2011-2016

Az áprilisi bent maradós hétvégén Egerben és környékén jártunk. Péntek délelőtt indultunk. Az út vidám beszélgetéssel, nevetéssel és persze alvással telt. Délutánra megérkeztünk Egerbe és megnéztük a várat. Különleges élmény volt számomra felfrissíteni gyerekkori emlékeimet a falakról és a csodás kilátásról. Utána a szállásunk felé vettük az irányt, Szilvásváradra. Elfoglaltuk a szobáinkat és a vacsora után még a környék felfedezésére is maradt időnk.

A januári bennmaradóst a pályaválasztásnak szenteltük. Szombaton a tizenkettedikesekkel együtt felbuszoztunk Pestre az Educatio kiállításra. Mindenki szabadon mehetett ahhoz a standhoz, amelyik érdekelte. Megismerhettük a különböző egyetemek és szakok kínálta lehetőségeket, szórólapokat, mindenféle reklámanyagot és persze rengeteg információt gyűjthettünk.

A kiállítás után a capa center kiállítását tekinthettük meg. Itt sok izgalmas kütyüvel találkoztunk. Este a József Attila Színházban az Úrhatnám polgár című előadást tekinthettük meg.

Közös Karácsony Közös Karácsony

Amit a legjobban vártunk.... a vacsora és az ajándékok