Csoport
2011-2016

Erdély utáni nagy kirándulásunk Horvátországba vezetett. A prospektust „Horvátországi látogatás” néven kaptuk a kezünkhöz. Pénteken 11 órakor indultunk Lanternára. Az esti órákra sikeresen odaértünk, ahol rögtön svéd asztalos vacsorával vártak minket. A vacsora jellegzetességei, hogy rengeteg halat, tengeri herkentyűket és helyi ízeket kóstolhattunk meg. Ezek után elfoglaltuk az apartman házainkat.

Horvátország

Első napunk Pulába vezetett, ahol megtekinthettünk a római kori régészeti emlékekkel az Amfiteátrumot, a várost és a monarchiabeli hadikikötőt. Délután visszabuszoztunk Porecba, itt a velencei uralom emlékeit kerestük fel.

Második napon a reggelit követően Porecből induló hajókiránduláson csodálhattuk meg az Adriai-tenger szépségeit. Néhanyán betekinthettek a sirályok étkezési szokásaiba. Az első magálló Rovinjan volt. A fenséges hajós ebéd után kikötöttünk és megnéztük a város római, velencei építészet remekeit. A következő megálló Vrsar-ba vezetett, ahol az osztállyal láthattuk az ügyes fagyis zsönglörködését.

Horvátország Horvátország

Harmadik napon elérkezett a haza utazás ideje. Haza felé vezető úton Opatijában álltunk meg. A tengerpart megtekintése után ebédeltünk, majd végleg elindultunk Magyarországra.