Csoport
2021-2026

Második programhétvégénk 2021.09.24-én, pénteken kezdődött, amikor elsétáltunk a Rippl-Rónai Művészeti Karra, ahol a Kutatók Éjszakáján különböző érdekes foglalkozásokon vehettünk részt:

Készítettünk egy animációt:

Csupán 15 másodperc az egész, de ez a rövid videó 130 képből áll össze. A videó 2,5 óra alatt készült el.

Festettünk portrékat:

Egy régi vagy helyben elkészített szelfit kellett lerajzolni kivetítő segítségével, majd kifesteni.

Rajz

Készültek rólunk mesterfotók is.

Itt szerintünk nem kell semmit részletezni. ;D

mesterfotó 1

Mesterfotó2

A következő napon a Meistro tanyára utaztunk, ahol középkori fegyver- és eszközbemutatóval kezdtük a napot. Sok mindent mutattak nekünk, s nagyon élveztük. Ezután tízóraiztunk egy jót, majd csapatokat alkottunk. Különböző ügyességi feladatokat kellett teljesítenünk, amelyekért pontokat kaptunk. A verseny végén összegezték a pontokat és végül az „Utolsók XD” lettek az elsők.

Meistro tanya

Miután visszajöttünk a kollégiumba pihentünk egyet, majd a napot egy hangulatos sütögetéssel zártuk.

Közös sütögetés

Következő nap felszálltunk a helyijáratos buszra és elbuszoztunk Toponárig, ahonnan lesétáltunk a Desedára. A tónál reggeliztünk, sétálgattunk, majd hajóztunk egyet. Benéztünk a Fekete István Látogatóközpontba is.

Deseda

Miután mindenki jóllakott, az ebéd levezetése képpen visszasétáltunk a kollégiumig. A laza 6 km séta alatt rengeteget beszélgettünk és még egy „vadállattal” is találkoztunk.

A "vadállat"

Egy szuper, élményekkel teli hétvégét tölthettünk el együtt, ami még jobban összehozta a kis csapatunkat.