Csoport
2013-2018

Pénteken este, miután egy fárasztó napot követően visszaérkeztünk a kollégiumba, elindultunk a Jégcsarnokba korcsolyázni.

Eleinte a legtöbbünknek nem ment egyszerűen, de a végére sikerült belelendülnünk. Sok volt az esés, melyeknek másnap meg is látszódtak a nyomai. Miután fáradtan visszaértünk a kollégiumba, nekiláttunk enni. Volt ott minden, mi szem-szájnak ingere, például franciasaláta sonkával. Miután mindenki jóllakott, elindultunk vissza a szobáinkba. Nekiláttunk az esti teendőknek, következett a fürdés, az ágyazás. Mielőtt elaludtunk, megbeszéltük, hogy ki milyennek látta a pénteki napot.

Másnap 7 órakor volt ébresztő. Miután a fiúk és a lányok is felébredtek, reggeliztünk. Kilenc órakor elindultunk a Mecsextrém Parkba, Pécsre.  Félúton  megálltunk  a szigetvári várnál. Itt meséltek a magyarok történelméről, kipróbálhattuk a fegyvereket és az öltözékeket is. Interaktív kiállítást is láthattunk.

Ezután folytattuk utunkat Pécs felé. A legtöbben aludtunk a buszon vagy szimplán relaxáltunk, de néhányan nagyon izgatottak voltak az út miatt. Miattuk nem igen lehetett pihenni, de valahogy azt is megoldottuk.

Pécsett egy belvárosi étteremben ebédeltünk, ahol gyors és finom ételt fogyasztottunk. Utána sétáltunk a belvárosban, majd ismét buszra szálltunk és indultunk a Mecsek szerpentines útján utolsó célunkhoz.

Pécsett jártunk

Végre megérkeztünk…

Kaptunk karszalagot, amivel be lehetett menni. Érkezéskor raktak ránk hevedert, hogy ne történjen baleset. Először a gyakorló pályán kellett végigmenni, csak azután indulhattunk a „valódi ’’ kihívások felé. A fiúk hamar rájöttek, hogy nem volt jó ötlet előreengedni a lányokat, mivel nagyon lassan haladtak és olykor már élvezhetetlen volt a pálya. Ez a pálya még senkinek nem okozott gondot, de a nagyobbaknál, a magasabban lévőknél már volt egy kis probléma a tériszony miatt. A legjobban a (kötélpályák közül) az extrém tetszett. Ezen mindenki végig is ment, igaz volt néhány lány, aki a félelemtől kiabált. A kötélpálya után elindultunk kipróbálni a bobot is. Eleinte egyszer lehetett menni vele, de mi 2-3 menetet is csúsztunk.

Pécsett jártunk Pécsett jártunk Pécsett jártunk Pécsett jártunk Pécsett jártunk

Visszafelé mindenki aludt, azok is, akik odafelé még "nyüzsögtek"... Megérkeztünk a kollégiumba, nekiláttunk a vacsorának, és - mint pénteken -, szintén sok ennivalót kaptunk.

Rengeteg nagyméretű pizza kacsintgatott ránk.  Vacsora után elindultunk a hálótermeink felé elvégezni az esti teendőinket. Miután mindennel végeztünk, még hosszasan beszélgettünk. Másnap kb. 9 óráig aludtunk. A szokásos reggel hat órai ébresztő után kicsit furcsa volt, de mindenkinek jót tett.

Vasárnap kimentünk reggelizni, közben néztük a Forma 1-et. Délelőtt összeállítottuk a Szüreti bál koreográfiáját, zenét kerestünk hozzá. Ebédig csak ezzel foglalkoztunk.

Ebéd után jóllakottan pihentünk egyet, majd megkezdtük a felkészülést a következő tanítási napra.

Kaposvár, 2013. október 22.