Csoport: 2021-2026

Alig telt el két hét a tanévből, máris eljött az első programhétvége.

A 9. évfolyam legnagyobb kalandja hagyományosan a bajai vízitábor. A táborra való felkészülést megelőzik az úszásórák és a vizsga, valamint az evezés alapjainak elsajátítása a kollégium uszodájában.

A felsőbb évfolyamoktól mindenféle jót hallottunk már a vízitáborról, így kellő izgalommal vágtunk bele a kalandba.

Kőszeg-Sopron-Fertőrákos-Felsőcsatár 2023.04.21-23.

Az április végi programhétvégénken az ország nyugati részére, Kőszegre és Sopronba látogattunk. A szállásunk a kőszegi Jurisich Miklós Kollégiumban volt, így a gyerekek megtapasztalhatták, milyen egy másik AJTP-s kollégium.
A szombati nap első felét Sopronban töltöttünk, ahol kisvonattal tettünk egy kört. Menet közben tájékoztatót hallhattunk többek közt a Soproni-hegységről, a Lőverekről, a Soproni Egyetemről, a Várkerületről és a Tűztoronyról. Ez utóbbira fel is mentünk, majd a Főtéren készítettünk fotókat.

Csoport: 2021-2026

A februári hétvégénket a német és angol nyelv alaposabb megismerése érdekében szerveztük.
A péntek estét a Roxínházban töltöttük, ahol az Anconai szerelmesek 2. előadást tekintettük meg.
Külön öröm volt számunkra, hogy a csoport tagja Vajda Milán is fellépett a darabban.
A szombat az idegen nyelvekről szólt. A csoport tagjai változatos feladatokon keresztül bővítették a
célnyelvi országokkal kapcsolatos ismereteiket. Digitális és nyomtatott feladatlapokkal, szóbeli és

Csoport: 2021-2026

Budapesti utunkon a Tropicariumban és a Csodák Palotájában jártunk. Beszéljenek a fotók.

A hétvégét a Csiky Gergely Színház kulisszabejárásával kezdtük, melynek során felfedezhettük, hogy mi is történik a színfalak mögött. Bemutatták a forgószínpad működését, a kellékraktárokat, illetve a különböző kisebb színpadokat.

Deseda

Csoport: 2021-2026

A hétvégénk péntek délután a kollégiumban kezdődött, ahol a néptánccsoport próbált Adél nénivel, mivel egyre közeledett a pécsi AJTP Országos Művészeti Fesztivál időpontja. Vacsorára a koli kertjében szalonnát sütöttünk.

Péntek. Egy fárasztó iskolai nap után ráébredni arra, hogy a hétvégét szuper programok keretében az osztálytársaiddal, barátaiddal töltöd, csodálatos érzés.

koriztunk

Csoport: 2021-2026

Ismét egy eseménydús programhétvégén vettünk részt, amit egy felejthetetlen jégkorizással kezdtünk meg pénteken. A jókedvünket az esések sem tudták elvenni, pedig abból volt jópár.

jégcsarnok

Második programhétvégénk 2021.09.24-én, pénteken kezdődött, amikor elsétáltunk a Rippl-Rónai Művészeti Karra, ahol a Kutatók Éjszakáján különböző érdekes foglalkozásokon vehettünk részt: