Csoport
2019-2024

Októberben bent maradós hétvégénk volt. Péntek délután elsétáltunk a Kaposvár Arénába, ahol megtekinthettük a kaposvári és a szolnoki röplabdacsapat mérkőzését.

jegy

A meccs nagyon izgalmas, vicces és érdekes volt a sok szurkolói megnyilvánulás miatt. Sokunknak ez volt az első röplabdamérkőzés, amit láttunk. Az oda-vissza út boldogan telt, mindenki vidáman énekelt, nevetgélt és beszélgetett. Péntek este közösen főztünk magunknak finom vacsorát, amiből másnapra is maradt.

Reggeli után elsétáltunk a városba, ahonnan busszal utaztunk a Gyertyánosi Parkerdőbe. Olyan sokan voltunk, hogy szinte az egész buszt elfoglaltuk.

Túra

Meredek és keskeny ösvényen sétáltunk el a Négytestvér - forráshoz, ahol elidőztünk egy keveset, ittunk a forrás hűs vizéből, dombot másztunk és fotózkodtunk. Elfogyasztottuk a szendvicseinket, sétáltunk egy nagyot a tó körül, játszottunk, majd pár óra városban töltött szabadidő után visszatértünk a kollégiumba.

A délután további részében a szüreti bálra készültünk nagyon lelkesen. Este összegyűlt az osztály nagy része és hatalmas X-Faktor nézést tartottunk. Együtt szurkoltunk a négy igenért, együtt nevettünk a nem televízióba illő embereken. Az este nagyon jó, szeretetteljes hangulatban telt.

Vasárnap korán keltünk, mert egy délelőtti vetítésre mentünk a Kultik Moziba. Leonardo da Vinci életútját ismerhettük meg egy olasz filmből. Nagyon érdekes volt, rengeteg újdonságot tudhattunk meg személyéről. Összeségében nagyon jól telt a hétvége, összetartó közösség vagyunk, szeretjük egymást.